2015/03/20

Грустное романтичное панно / Nukker romantiline pannoo


RU   Практикую потихоньку стиль Mixed Media. Сложилось вое такое грустное панно о безответной любви - вдохновилась стихами эстонской поэтессы Дорис Карева.  Хотелось повторить заданную палитру цветов.

EST   Tasapisi harjutan Mixed Media stiili. Valmis üks nukker romantiline pannoo, milleks sain inspiratsiooni D. Kareva luuletuselt "Lõpp". Soovisin korrata etteantud värvide paletti.






В основе фона фольга, марля и засушенные листики. Затем идет акриловый грунт, а дальше игра акриловыми и акварельными красками. Довольно веселое занятие :)

Tausta baasiks on hõbedane foolium, marliside ja kuivatatud roosilehed. Katsin kõik akrüülkrundiga ja mängisin seejärel akrüül- ja vesivärvidega. Üpris lõbus oli :) 




В конце я обрезала фон до нужного размера, добавила бумажные и травяную подложки, стихи, украшение из кости и сушеную розу. Сверху все закрепила акриловым лаком.

Lõpus lõikasin tausta parajaks, lisasin luuleuse, paberi, "muru", kuivatatud roosi ning kinnitasin kogu teose akrüüllakiga.


DORIS KAREVA


Lõpp
Ma ootasin Sind sellel külmal päeval.
Ma tean, et Sa ei teadnud. Nüüd siis tea:
Ma ootasin Sind. Sellel külmal päeval.
Ei, vabandama tõesti Sa ei pea.

Kõik otsustati väljaspool meid endid.
Ma ootasin, sest mina tahtsin nii.
Kõik otsustati. Väljaspool meid endid.
Ma teadsin, Sa ei tule nagunii.

Ei, ära ütle, et Sa oleks tulnud,
kui oleksid vaid teadnud, võinud vaid.
Ei, ära ütle, et Sa oleks tulnud.
Ma vihkan valesid. Ka ilusaid.


Комментариев нет:

Отправить комментарий